Når en kunde har signert et tilbud/en kontrakt som du har sendt ut, vil de automatisk motta en e-post med en kopi av deres signerte avtale.
Det du skriver i bekreftelsesmalen er teksten i e-posten som blir sendt til kunden. Vedlagt ligger PDF-filen med kopi av signert avtale.
For å komme til bekreftelsesmalen trykker du på [Innstillinger], deretter Bekreftelsesmal, som du ser under Salg.
Funksjoner
Overskrifter
Velg mellom tre forskjellige størrelser på overskrifter i bekreftelsesmalen.
Trykk på den knappen for den aktuelle overskriften du ønsker å bruke. Nedenfor ser du et eksempel på de ulike størrelsene.
Skriftformat
Velg mellom flere forskjellige skriftformat til teksten i signaturforespørselen.
For å endre skriftformatet trykker du på de fire boksene markert ovenfor. Se eksempel under hvor hva de ulike knappene betyr og hvordan det vil se ut i bekreftelsesmalen.
Lenke
Her kan du du for eksempel inkludere en lenke til din nettside.
Trykk på knappen, og legg inn lenken du ønsker å legge ved bekreftelsesmalen.
Egendefinerte felt
Det finnes to egendefinerte felt som du kan bruke i signaturforespørselen.
Når du trykker på + kan du legge navn på person.
Navn på person vil si navnet på kontaktpersonen i bedriften, som har signert den utsendte kontrakten.
Det ligger et eksempel på en bekreftelsesmal når du mottar ditt system.
Der ligger det også et egendefinert felt kalt #{{reference}}, dette feltet vil hente informasjon om referansenummeret til salget. Dersom du sletter dette feltet er det ikke mulig å få det tilbake.
Frem og tilbake piler
De to pilene står for angre og gjøre om. Du kan også bruke snarveiene Ctrl+Z for å angre og Ctrl+Y for å gjøre om.