Signaturforespørsel er teksten som blir sendt med tilbudet/avtalen du sender ut til dine kunder fra AIFlow. Du oppretter en mal for signaturforespørselen, og så vil denne automatisk bli lagt til tilbud som sendes ut fra systemet.
For å komme til signaturforespørselen trykker du på [Innstillinger], deretter Mal for signaturforespørsler, som du ser under Salg.
Når du først mottar ditt system vil det ligge et eksempel på en signaturforespørsel.
Lenke
Her kan du du for eksempel inkludere en lenke til din nettside.
Trykk på knappen, og legg inn lenken du ønsker å legge ved signaturforespørsel.
Egendefinerte felt
Det finnes to egendefinerte felt som du kan bruke i signaturforespørselen.
Når du trykker på + kan du legge til en Signeringslenke eller Navn på kunde.
For at kunden skal kunne signere en avtale, må du ha med en Signeringslenke. Når mottakeren trykker på lenken blir de sendt direkte videre til en side hvor de kan se, og signere avtalen.
Navn på kunde vil si navnet som er registrert på kundekortet.